Arianna Huffington

פסגת המיינדפולנס: אריאנה האפינגטון – המרכיבים של שגשוג!

אריאנה האפינגטון (Arianna Huffington), מובילת העיתון הנפוץ בעולם, מספרת על מה שנחוץ לנו כדי שנשגשג. בגיל מוקדם היא השיגה את מה שמקובל להגדיר כהצלחה – להרוויח הרבה כסף, ולהגיע לעמדת כח. אבל אז ב 2007 היא מצאה את עצמה שוכבת במשרד מדממת, אחרי שהתעלפה כתוצאה מעבודה מוגזמת. הארוע הזה היווה נקודת מפנה בחייה. הוא חייב להסתכל שוב על חייה. "איזו מין הצלחה זו, אם אני שוכבת בשלולית דם במשרד שלי שחוקה מעבודה?"

היא הבינה שלהצלחה אמיתית לא מספיקים כסף וכח. לשגשוג דרושים עוד כמה מרכיבים: רווחה נפשית (well being), נתינה, חכמה ופליאה. בדיוק המרכיבים שמתפתחים מהקורס במיינדפולנס. מה שהיא עוד גילתה על הדרך, הוא ששינה, מדיטציה, וזמן להתחבר לעצמנו להתנתק מהמכשירים האלקטרונים הם גם כלים הכרחיים לשיפור האפקטיביות שלנו. בספר שלה "שגשוג", יש 56 עמודים של הפניות למחקרים שמוכיחים זאת. בעיתון שלה מפורסמים כל הזמן מחקרים על התועלות של מיינדפולנס, ועצות לשילוב מיינדפולנס ביום יום העמוס שלנו.

תחשבו על הטלפון שלכם

כמה פעמים ביום אתם בודקים שהטלפון שלכם טעון?
כשהוא מגיע ל 15% מה קורה? הוא מצפצף להתראה, ואתם מוצאים את עצמכם רצים לעמדת הטעינה.
ומה לגביכם?
כמה פעמים ביום אתם בודקים את מידת העייפות שלכם?
האם אתם מרשים לעצמכם לקחת אפילו רק הפסקה קצרה כדי לטעון את עצמכם?
האם אתם נותנים לעצמכם שנת לילה טובה?
אנחנו זקוקים ל 7-8 שעות שינה. אם אתם מכורים לעבודה כמו שאראיאנה הייתה, ייתכן שאתם ישנים רק 4-5 שעות. זה אומר שאתם מגיעים לעבודה כמו שיכורים. תתחילו להוסיף כל פעם קצת. כל יום לישון חצי שעה יותר מהיום הקודם.

ההצלחה בעתיד שמורה למי שיושבים למדיטציה,
בזמן שהאחרים עונים כל היום לאימיילים…

תעשו מה שצריך כדי להתחבר מחדש למרחב השקט והחכם בתוכנו. זה המרחב שממנו אנחנו יוצרים. סטיב ג'ובס סיפר שזמן המדיטציה הוא הזמן שבו מגיעים הרעיונות הכי חדשניים שלו. 2013 הייתה שנה של פריצה בעולם העסקים, כשמנכ"לים רבים של חברות ענק יצאו מהארון. הם לא הכריזו על הנטיה המינית שלהם. הם סיפרו שהם מודטים, חלקם כבר עשרות שנים. רבים מהם אומרים שההצלחה שלהם היא בזכות תרגול המדיטציה.
כדי להצליח בעתיד, צריך לחזות אותו. אי אפשר לחזות את העתיד רק מלהיות תגובתי, ולנקות את תיבת המיילים שלכם כל הזמן. כדי לחזות את העתיד צריך זמן שקט.
למעשה יותר ויותר חברות מבינות שהן צריכות להשקיע באיכות החיים של העובדים שלהן, כדי לראות תוצאות בשורת הרווח. הן מבינות שהעובדים צריכים גם זמן שקט מחוץ לעבודה כדי להיות פוריים בעבודה. הן משקיעות בתוכניות מדיטציה. הן משקיעות בחדרי מנוחה. בפולקסווגן הטלפונים של מנהלים נסגרים בשש בערב ונפתחים בשבע בבוקר.

אנחנו חיים בתקופה מיוחדת. תקופה שבה יש לנו הזדמנות ליצור מחדש את יחסינו עם הטכנולוגיה. ליצור מחדש את יחסינו עם עצמנו, וליצור מחדש את יחסינו עם החיים. זו אשליה שכדי להצליח צריך להישחק. בואו כולנו נעשה את הצעד הבא. נדמיין את חיינו כמגשימים חברה משגשגת. חברה בה אנחנו שמחים יותר, חכמים יותר ולחוצים פחות.

לצפיה בהרצאה המהפנטת של אריאנה האפינגטון לחצו כאן:
https://themindfulnesssummit.com/sessions/arianna-huffington/?ref=825

ראס האריס הסביר את 2 האמונות על אושר שגורמות לנו סבל. לחצו כאן כדי לקרוא.

שתפו בתגובות – כמה שעות אתם ישנים בלילה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל חבילת מתנות להפחתת מתחים באמצעות מיינדפולנס?

"הפסיכולוגיה של חופש מסבל"

שעור חינם

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן