A,Bearded,Man,Is,Meditating,On,Green,Grass,In,The

תרגול מיינדפולנס: 6 ספרים מומלצים על מיינדפולנס

מיינדפולנס, היא שיטה קסומה שמסייעת לנו להתמודד עם כאבים פיזיים ונפשיים, התקפי חרדה ומחשבות טורדניות. לאורך השנים נכתבו ספרים רבים על השיטה, ריכזנו שישה ספרים מדהימים על מיינדפולנס, שיעזרו לכם להעמיק את הידע אודותיה- שווה קריאה!

מיינדפולנס: שינוי נפשי באמצעות אימון מוחי- אסף פדרמן

 

הספר מתייחס למחקרים רבים שנעשו לאורך השנים על טכניקת המיינדפולנס, ומסביר כיצד השיטה יכולה לשפר את איכות חיינו הנפשית, והפיזית כאחד. בנוסף, הספר עוסק רבות באוטומטיות רגשית ומחשבתית, ומדבר על כך שרק להיות זה לא מספיק, וחשוב גם לעשות. הספר מונה שמונה פרקים, כל פרק כולל הנחיות מעשיות ופשוטות לתרגול מיינדפולנס – שלב אחר שלב. כמו כן, בתוך הספר יש לינק להורדת הנחיות מוקלטות שיסייעו לכם בתרגול.

מיינדפולנס - להיות כאן ועכשיו - מתי ליבליך

מתי ליבליך ומומחים נוספים, משתפים כיצד המיינדפולנס השפיע על חייהם האישיים והמקצועיים, בספר משולבים הסברים על מיינדפולנס בהקשר הרחב שלו- ההקשר הבודהיסטי והמודרני. הספר מסייע לקוראים להתבונן על המציאות מפרספקטיבה של כאן ועכשיו- ללא שיפוטיות. הספר כולל אסופת מאמרים המתמקדים בנושאים הבאים: חמלה עצמית, מצבי חרדה ודיכאון, חקר המוח, ילדים וחינוך, יחסים בינאישיים ועל הרבדים העמוקים של הנפש.

שבילי המיינדפולנס - מתי ליבליך

הספר מדבר על תרגול מיינדפולנס בחיי היומיום, דרך התבוננות ישירה על יחסינו עם עצמנו, ועם בן/בת הזוג ומשפחה. בנוסף, הספר עוסק במפגש עם הגוף, עם כאב והפרעות קשב וריכוז. הספר כולל אסופת מאמרים של מנחים ותיקים בתחום, כמו גליה תנאי, לילה קמחי, נצח גורן, אסי שורק ועוד. כמו כן, הוא ספר המשך לספר המצויין "מיינדפולנס-להיות כאן ועכשיו".

דרך הלב - ג'ק קורנפילד

קורנפילד מתייחס לשיטות ריפוי המשלבות את הפסיכולוגיה המודרנית יחד עם בודהיזם עתיק- קופרפילד בעצמו נע בין שתי הקצוות הללו, הוא גם פסיכולוג וגם נזיר בודהיסטי. בספר הוא מדבר על ריפוי הכאב, הפחד והניכור באמצעות ויפאסנה. כמו כן, הספר מתאר את הדרך הבודהיסטית האוניברסלית- דרך של התפתחות ומודעות ומיינדפולנס הוא חלק בלתי נפרד ממנה.

הלב הנבון- ג'ק קורנפילד

 

הספר נחשב לאחד המדריכים המרתקים והחשובים שפורסמו במערב, בנושא פסיכולוגיה בודהיסטית. בספר קורנפילד מנתח רגשות ומחשבות באופן מדויק, ומציע טכניקות להחלמת הגוף והנפש. כמו כן, בספר קורנפילד מסביר כיצד נוכל לעורר אהבה, אושר, קשר לחיים וחופש- נחשב לספרו החשוב ביותר, מומלץ מאוד.

The science of meditation - goleman & richardson

בספר המרתק מוצגים מגוון רחב של מחקרים שנעשו לאורך שנים על מיינדפולנס. הספר מציג את ההשפעות מרחיקות הלכת של המיינדפולנס על גוף האדם. הספר היווה השראה ומקור מידע לרבים מהמאמרים המדעיים באתר זה, הוא מדגים כיצד תרגול מיינדפולנס מתמיד יכול ליצור שינוי מיטיב באישיות שלנו.

איך מיינדפולנס יכול לשפר את איכות חייכם?

לקרוא ספרים זה דבר נפלא, אך אם אתם מעוניינים בשינוי משמעותי בחייכם זה לרוב לא יספיק- אנו ממליצים להירשם לקורס מיינדפולנס הכולל ליווי של מורה מקצועי, יחד עם סביבה תומכת ומחבקת. מוזמנים באהבה לקורס המיינדפולנס שלנו. כמו כן, במסגרת הקורס נעניק לכם את המדריך "7 טכניקות להרגעה" של ניר קראוזה, במדריך מוצגות 7 טכניקות שיסייעו לכם לשלוט ברגשות השליליים שלכם בקלות וביעילות.

 

לתהליך המיינדפולנס רבדים רבים, ותמיד יש מה ללמוד אודותיו. אנחנו ממליצים לכם להירשם למועדון המיינפולנדס שלי – במסגרת המועדון אסייע לכם לשחרר לחץ שלילי, כאבים ומחשבות טורדניות. כמו כן, אתם מוזמנים להתייעץ איתי – אשמח לסייע לכם בכל שאלה או התלבטות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל חבילת מתנות להפחתת מתחים באמצעות מיינדפולנס?

אתגר "משחררים את הכאב"

7 ימים של אימון לשחרור הכאב בשיטת המיינדפולנס

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן