קבל חינם את המדריך: 7 טכניקות לרגיעה

  • ממליצה מכל הלב על ניר כאיש מקצוע מיומן שיודע היטב מה זה MBSR !!!

    כשהזמנתי את ניר להעביר את סדנת המיינדפולנס להפחתת לחצים (MBSR) הראשונה ב-’הסוכה בנימינה’ (ביתי המקצועי מזה שלוש שנים), ידעתי שאני מפקידה את הנרשמים (חלקם אנשים שאני מכירה ושיקרים לי מאוד) בידיים מקצועיות ואמינות.  בעצמי הצטרפתי לסדנא עם הרבה סקרנות וגיליתי שניר מנהל אותה ברגישות רבה ועם זאת בנחישות מרשימה.  ידעתי שניר מנחה מעולה, אך לא תארתי לעצמי שאני אישית איהנה כל כך. השקט והקסם האישי שלו מאפשרים לו להוביל את המשתתפים אל מחוזות של גילוי עצמי מרתקים. קולו השליו של

    קרא עוד>>
  • המיינדפולנס הפך להיות הכלי המעולה להתמודד עם כאב

    אלי לוי – מנהל מכירות בהיי-טק

    קרא עוד>>
  • כתוצאה מהקורס כאבי הראש פחתו, אני פחות נועלת לסתות, ולא מרגישה כאב שהרגשתי וליווה אותי בשנה האחרונה

    אתי בטיטו – סייעת טיפולית ומאמנת רגשית.

    קרא עוד>>
  • בעקבות הקורס עוצמת הכאבים פחתה משמעותית

    "אני סובלת הרבה שנים מכאבים (פיברומלאגיה), ולא רציתי לקחת תרופות. בנוסף אני מתמודדת עם מצבי לחץ. לפני הקורס ניסיתי כל מיני דברים – דיקור, טווינה, תרופות סיניות. לפעמים היה שיפור אך קצר מועד. בעקבות הקורס עוצמת הכאבים פחתה משמעותית. חזרתי לנשום. אני רגועה יותר ושמחה יותר. מוצאת את עצמי מחייכת יותר וצוחקת שוב. בנוסף, אני הרבה יותר מקשיבה לאחרים, ובעיקר נותנת מקום לבן זוגי לדבר בלי הפרעות. תודה!" פאולה טייכר – גמלאית, פסלת ורקדנית חופש

    קרא עוד>>
  • חזרה אלי היכולת לחשוב צלול, להיות יותר מרוכזת ולתפקד באופן רגוע יותר.

    "הגעתי לקורס במיינדפולנס בגלל לחץ גדול שהתבטא בתגובות גופניות דומות לסימפטומים של לחץ דם גבוה, כגון כאבי ראש, לחץ בעיניים, חוסר שינה ומחשבות על חוסר מסוגלות. בעקבות הקורס נרגעתי. האמון שלי בעצמי חזר, תחושת מסוגלות, תחושת רוגע בסה"כ. גם כאשר קורים אירועים קשים, מלחיצים, גם כשאני מתרגזת ו"מאבדת את זה" אני נרגעת יחסית מהר. חזרה אלי היכולת לחשוב צלול, להיות יותר מרוכזת במפגשים בהם אני נמצאת, לתפקד באופן רגוע יותר. ניר, מאד נהנתי מההנחיה שלך. הצלחתי להבין מהי קשיבות (מיינדפולנס),

    קרא עוד>>
  • הגעתי אחרי הרבה קורסים. היום אני חיה את החיים ב High Definition.

    אני חוקרת את תחום המיינדפולנס כבר כמה שנים דרך כל מיני קורסים וקריאה. באתי לקורס עם ניר כדי להעמיק את התרגול, וכדי שאוכל יום אחד לעסוק בתחום. בקורס הצלחתי לשים לב ל'סרטים' שאני עוברת, שהם לגמרי בראש שלי בלבד. במקום שהייתי מחכה שבועיים שלושה, ועוברת 'משברים' כל רגע. למדתי לנשום ולא להגיב. להכיל את המציאות ובכך להבין שלא קרה כלום בעצם. בנוסף פיתחתי יכולת להכיל אנשים ולהיות אליהם בחמלה. אני מרגישה שאני יותר פתוחה לעולם ולאנשים. אני נמצאת בחוויה ולא

    קרא עוד>>
  • היום סערת המחשבות והרגשות שהיו תוקפות אותי מפעם לפעם יחסית שקטו

    הלחץ היווה גורם משמעותי עבורי, עד  לרמה הפיזית. בעבר, בתקופות לחוצות הייתי מרגישה לחץ בחזה, בחילות וכו'. הייתי נכנסת ללחץ מאד בקלות. היום סערת המחשבות והרגשות שהיו תוקפות אותי מפעם לפעם יחסית שקטו. כאשר הן מופיעות זה קורה בעוצמה נמוכה. אני מאשימה את עצמי הרבה פחות, ובכללי חשה רגועה יותר. תודה על ההקשבה וההכוונה שלך ניר אושרת התמי – סטודנטית לעתיד

    קרא עוד>>
  • השגתי שליטה טובה יותר במחשבות מציפות

    נרשמתי לקורס כי רציתי להתמודד באופן יעיל יותר עם מחשבות מציפות. לפני הקורס ניסיתי להתמודד איתן באמצעות מדיטציה מסוג אחר, ובעזרת הסטת תשומת הלב לעניינים טכניים. הגעתי לניר דרך האינטרנט. במהלך הקורס נהניתי מההנחיה שהייתה בה הרבה מעורבות ועם זאת נינוחות, שקט ובטחון בדרך. ניכר בהנחיה הניסיון הרב ועם זאת העניין הרב באנשים. היום אני משתמשת במיינדפולנס ביום יום. השגתי שליטה טובה יותר במחשבות מציפות. אני נינוחה יותר ונהנית יותר. נורית – דוקטור לחינוך מיוחד

    קרא עוד>>