קורס מיינדפולנס להפחתת מתחים אינטרנטי – Online MBSR

ללמוד מיינדפולנס מהנוחות של הבית שלך

 תוך חודשיים – תוכלו להפחית את המתחים,

לשפר את איכות החיים ולהיות יותר רגועים ומרוכזים

קורס מיינדפולנס אינטרנטי בן 8 שבועות ייקח אתכם יד ביד בתרגול יום יומי קצר לאיכות חיים טובה יותר

  • האם גם אתם מרגישים את הסטרס כל הזמן? סטרס בעבודה, סטרס בבית. החיים במרוץ בלתי פוסק.
  • האם אתם מוצפים במחשבות, שרובן לא כל כך נעימות? מוצאים את עצמכם מבקרים ושיפוטיים גם כלפי עצמכם וגם כלפי אחרים?
  • האם יש לכם כאב שמציק כל הזמן, ואתם מחפשים דרך שתעזור לכם להקל עליו?
  • האם אתם מתקשים להתרכז במשימות שיש לכם, בעידן הפרעת הקשב שאנחנו נמצאים בו?
  • האם שמעתם על להיות “כאן ועכשיו”, ומאד הייתם רוצים לחיות ככה, אבל לא יודעים איך?

שיטת המיינדפולנס היא השיטה המובילה בעולם להפחתת מתחים, לשיפור הריכוז, להפחתת כאב, למציאת שלווה, ולנוכחות בהווה.

הנסיון שלי עם מאות משתתפים בקורסים, וגם אלפי מחקרים שנעשו על מיינדפולנס מראים שוב ושוב שאנשים שמתרגלים מדיטציית מיינדפולנס ומיינדפולנס ביום יום חווים יותר רוגע ופחות כאבים. בעמק הסיליקון יש התלהבות גדולה משיטת המיינדפולנס, כי אנשים חווים כיצד תרגול מיינדפולנס מאפשר להם להיות מפוקסים וכך להצליח יותר בעבודות מאתגרות ולחוצות מאד. אנחנו מכירים את זה- כשאנחנו ניגשים למשימה רגועים, היא לוקחת פחות זמן ואנחנו נהנים בה יותר.

שיטת המיינדפולנס שמה במרכז את היכולת שלנו  לחיות “כאן ועכשיו”. היא מספקת את היכולת להיות נוכח בהווה- עם עצמנו, וגם בתקשורת נעימה עם אחרים.

לכן זה לא פלא שלומדים מיינפדולנס בכל מקום- בחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק, בבתי חולים, במערכת החינוך, ואפילו בפרלמנט הבריטי.

מה יש בקורס מיינדפולנס אינטרנטי?

מידי שבוע תקבלו שעור שבו:

  • תלמדו כיצד להשתמש בשיטת המיינפולנס והעקרונות שלה ואיך הן יבואו לידי ביטוי בחייכם
  • תקבלו אסטרטגיות יעילות להפחתת מתח ושחיקה.
  • תקבלו תרגילים קצרים לשילוב מיינדפולנס בתוך היום יום
  • תקבלו גישה למדיטציה מודרכת שלב אחרי שלב, בהוראות ברורות וקלות ליישום גם אם מעולם לא תרגלתם מינפולנס ומדיטציה. המדיטציות הן באורך 15-20 דקות, ומומלץ לתרגל לפחות אחת מידי יום.

כל התכנים ניתנים גם לצפייה בוידאו וגם כתובים לקריאה.

ניתן לצפות בשעורים גם בטלפון וגם במחשב, ולתרגל את המדיטציות בכל רגע פנוי שיהיה לכם.

הקורס מתאים למי שלא רוצה להצטרף לקבוצה כי הוא גר במקום מרוחק, או אין לו פנאי כרגע.

דמיינו לעצמכם את השלווה, הריכוז וההצלחה שיתאפשרו לכם בעקבות למידת ותרגול מיינדפולנס, שתעשה בנוחות הטלפון שלכם, בכל מקום ובזמן שנוח לכם.

מה מספרים התלמידים שלי?

שלום ניר,
קוראים לי גליה ואני השבוע סיימתי את הקורס מיינדפולנס האינטרנטי.
למעשה קיבלתי המלצה על מפגש מדיטציה בשבתות איתך…
חיפוש באינטרנט העלה שיש לך להציע גם קורס אונליין ומבחינתי זה היה עדיף.
במבט ראשון נראה שזה לא מעט התשלום אך כשמשווים את זה לפגישה וחצי עם מאמנת/פסיכולוגית זה נראה הרבה יותר הגיוני.
אני שמחה שעשיתי אותו.
בעיקר רכשתי את הרעיון של אורחים לא רצויים במלון,
ובמיוחד אהבתי את החלוקה של סוגי האורחים/המחשבות שלא נתקלתי בה עד היום.
מבין המדיטציות, התחברתי למדיטציית הנשימה.
בסך הכל אני מאוד שמחה שעשיתי את הקורס. הקורס מקצועי והוא בהחלט הביא לי תועלת.
תודה ניר

 

כתבה בכלכליסט על מיינדפולנס

כתבה בהארץ על מיינדפולנס

תכני הקורס

שעור ראשון – מה זה מיינדפולנס?

במפגש הראשון נבין ונחווה בכל חושינו מה זה מיינדפולנס ואיך הוא יכול לעזור לנו ביום יום.
כמו כן נלמד מדיטציה עוצמתית לרגיעה והפחתת כאבים.

שעור שני – נוכחות, המפתח לשלווה בחיים:  

במפגש הזה נלמד על המכשולים והקשיים שמפריעים לנו להיות בנוכחות – נלמד מהו המיינדסט שמאפשר לנו להתגבר עליהם, ונתרגל טכניקה שתעזור לנו להתגבר עליהם, כדי ליהנות מיותר שלווה בחיים.

שעור שלישי – מודעות לגוף ולנשימה:

במפגש הזה נרחיב את המודעות שלנו לגוף ולנשימה גם כשאנחנו בתנועה.
נתרגל כלים שיעזרו לנו לחזק ולהגמיש את הגוף, ולהיות קשובים ושלווים גם בהליכה יום יומית במשרד.

שעור רביעי – התמודדות עם לחץ בעזרת הגוף:

במפגש הזה נלמד על המנגנון הפיזיולוגי של הלחץ, ונתרגל טכניקות שיעזרו לנו להתחבר לאושר בלתי מותנה.

שעור חמישי – דרכים נוספות להפחתת לחצים:

במפגש זה נעלה שלב, ונעמיק את ההתמודדות שלנו עם הלחץ, על ידי הרחבת המודעות, לגוף, נשימה, רגשות, תחושות וקולות.

שעור שישי – להשתחרר מהמחשבות והדאגות:

המפגש יעסקו במחשבות שלנו, אלו שגורמות לנו סבל.
אנחנו נתרגל תקשורת קשובה, וכלים לשחרור ממחשבות מטרידות.

שעור שביעי – להימנע משחיקה:

במפגש הזה, נלמד איך לדאוג לעצמינו טוב יותר, להימנע משחיקה. נתרגל כלים שיחברו אותנו למקום רחב יותר, שיעניק לנו פרספקטיבה אחרת על מה שמטריד אותנו.

שעור שמיני – ההבדל בין לעשות ל-להיות:

במפגש הסיכום נלמד כיצד להיות יותר נוכחים בחיים שלנו, וכיצד לקחת את מה שלמדנו בקורס ולשלב אותו בחיי היום יום!

 

אחריות מלאה לכספכם:

כדי שתוכלו להירשם בראש שקט, אני מעניק חודש אחריות על הקורס.

אם במהלך חודש אחרי ההרשמה תחליטו שהקורס לא מתאים לכם, תודיעו לי ואחזיר לכם את כל כספכם.

 

ההשקעה שלכם בקורס = השקעה באיכות החיים שלכם

אין מחיר לאיכות החיים שלכם, לשלווה, לריכוז ולשמחה.

אי אפשר להצמיד לכל אלו תג מחיר, כי הם יקרים מפז!

 

ובכל זאת, כדי להשתתף בקורס, תצטרכו להקדיש מזמנכם ומכספכם:

העלות של הקורס היא רק 693 ₪.

כדי להקל עליכם, ניתן לשלם בעד 3 תשלומים שווים.

 

כדי להתחיל ללמוד עכשיו מיינדפולנס

כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן

לתשלום

 

שאלות נפוצות

מעולם לא עשיתי מדיטציה, האם הקורס מתאים לי?

הקורס מתחיל ברמה הבסיסית ונותן את כל הכלים והידע מההתחלה. המדיטציות הן מודרכות וזה מאד עוזר למי שמתחיל.

ניסיתי לעשות מדיטציה וזה לא מצליח לי- כל הזמן יש מחשבות

בגישת המיינדפולנס מחשבות הן לא בעיה במדיטציה, אלא הן חלק מהמדיטציה.

במדיטציה אנחנו לומדים להתבונן במחשבות, ולמקד את תשומת הלב גם במחשבות וגם בנשימה ובגוף.

באופן טבעי בהתחלה יש הרבה מחשבות. עם התרגול נוצרים רגעים של שקט בתוך המדיטציה.

אני אדם מאד פרקטי, האם זה מתאים לי?

כפי שאומרים לי התלמידים שלי – “מדיטציה זה הדבר הכי פרקטי”.

בתרגול של כמה דקות אנחנו משפרים את הריכוז והאנרגיה שלנו, שהם כל כך חיוניים לכל משימה שיש לנו לעשות.

 

כדי להתחיל ללמוד עכשיו מיינדפולנס

כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן

לתשלום

רוצה לקבל חבילת מתנות להפחתת מתחים באמצעות מיינדפולנס?

שם:
טל:
מייל: