meditation

לימודי מדיטציה: לאזן את רמת הסטרס בחיים

בשנים האחרונות העולם המערבי מקבל בידיים פתוחות את טכניקת המדיטציה אשר עוזרת לאנשים בכל רחבי העולם ליהנות מחיים רגועים יותר.

העולם המודרני המערבי הוא עולם מלא בסטרס, חרדות ודיכאון, למעשה, מומחים מזהירים שעד סוף המאה ה-21 המחלה השכיכה ביותר תהיה דיכאון.

לימודי מדיטציה ללא ספק עוזרת לאזן את רמת הסטרס ומאפשרת לאנשים אשר מבצעים אותה בתדירות גבוהה ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.

מדוע כדאי לעשות לימודי מדיטציה ?

אין דרך טובה יותר ללמוד מדיטציה מאשר סדנת מדיטציה שלמה אשר מציגה לנו בדיוק את הטכניקות הנכונות והיעילות ביותר לביצוע של מדיטציה ברמה גבוהה.

כאשר תלמדו כיצד להתחבר אל הגוף והנפש שלכם בזמן קורס מדיטציה תראו כבר בתקופה הראשונה שלכם שינוי עצום באורך חייכם.

מה היא מדיטציית מיינדפולנס?

שיטת מיינדפולנס להפחתתת לחצים מציעה מגוון כלים כדי להתאמן בנוכחות קשובה. במיוחד משפחה של מדיטציות הקרויות מדיטציות מיינדפולנס. בלימודי מדיטציה של מיינדפולנס אנחנו מתאמנים בצורות שונות של הכוונת תשומת הלב לא שיפוטית להווה. מדיטציה היא ממש כמו חדר כושר למיינדפולנס. זו מסגרת שבה אנחנו מתאמנים באופן עקבי ומסודר בפיתוח המיומנות להתבונן באופן שליו במה שמתרחש בפנימיות שלנו. דרך האימון העקבי נוצרים שינויים בגוף, במח ובנפש. בנוסף, דרך תרגילים שונים, אנחנו לומדים להביא מיינדפולנס לכל רגע בחיינו.

לפרטים נוספים על קורס מיינדפולנס לחץ כאן.

מדוע כדאי לעבור סדנת מדיטציה אצל מיינדפול ניר ?

מי שמכיר את מיינדפול ניר יודע עד כמה לימודי מדיטציה בגישת המיינדפולנס הם משנים חיים – כבר יותר מ 4 שנים שאנחנו עוזרים לאנשים להתמודד עם בעיות חרדה, דיכאון, סטרס ומצבי רוח ירודים בעזרת קורס אשר מוכיח את עצמו כל פעם מחדש.

לקבלת מידע נוסף על סדנת מדיטציה ועוד פרטים על מיינדפולנס התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

לחצו כאן לפרטים על קורס מיינדפולנס בתל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל חבילת מתנות להפחתת מתחים באמצעות מיינדפולנס?

"הפסיכולוגיה של חופש מסבל"

שעור חינם

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן